კომპანია: LTD Zava / შპს ზავა
საიდენტიფიკაციო კოდი: 000000000
ელ-ფოსტა: info@zava.ge
ტელ.: +995 555 37 36 67
იურიდიული მისამართი: თბილისი, ონიაშვილის ქუჩა, №68, 160

ამ დოკუმენტით რეგულირდება ZAVA შოპის („კომპანია“, „ჩვენ“) ვებგვერდისა და მომსახურების გამოყენება, მათ შორის პროდუქციის შეძენა/წინასწარ შეკვეთა, მიწოდება, გარანტია და დაბრუნება. ვებგვერდზე შესვლით ან შეკვეთის განთავსებით თქვენ („მომხმარებელი“, „თქვენ“) ეთანხმებით ქვემოთ მოცემულ პირობებს.


1. განმარტებები

ვებგვერდი — zava.ge და/ან მასთან ასოცირებული ქვედომენები.
პროდუქტები — ოფროუდ ტრანსპორტი და აქსესუარები (დირტ ბაიკი, კვადი, ბაგი, სკუტერი და სხვ.), მათ შორის ელექტრო და ბენზინის მოდელები.
წინასწარი შეკვეთა (Pre‑Order) — პროდუქტის შეკვეთა მისი მარაგში გამოჩენამდე, წინასწარი ანაზღაურებით.
PDI — Pre‑Delivery Inspection: შეკვეთის წინ/მიწოდებამდე შემოწმება და აწყობა.

2. ანგარიშის შექმნა და ვებგვერდის გამოყენება

2.1. ანგარიშის შექმნისას მითითებული მონაცემები უნდა იყოს ზუსტი და სრული.
2.2. ანგარიშის უსაფრთხოებაზე (პაროლი, ავტორიზაცია) პასუხისმგებელი ხართ თქვენ.
2.3. ვებგვერდზე მოთავსებული მასალა დაცულია საავტორო და სასაქონლო ნიშნის კანონებით. აკრძალულია მისი დაუფლებელი კოპირება/განაწილება.

3. ფასები, გადასახადები და შეთავაზებები

3.1. ფასები მითითებულია ლარში (GEL). თუ სხვაგვარად არ არის მითითებული, ფასები მოიცავს მოქმედ კანონმდებლობით განსაზღვრულ გადასახადებს.
3.2. ტრანსპორტირება, აწყობა (PDI), რეგისტრაციის/დოკუმენტაციის ან სხვა დამატებითი სერვისების ღირებულება შეიძლება დაემატოს შეკვეთის დადასტურებისას.
3.3. ფასდაკლებები/კუპონები მოქმედებსმხოლოდ მითითებულ პერიოდში და პირობებით. კომპანიას უფლება აქვს შეცვალოს ან გააუქმოს შეთავაზება წინასწარი შეტყობინების გარეშე.

4. შეკვეთა და შეთანხმების ჩამოყალიბება

4.1. შეკვეთის განთავსება ნიშნავს შეთავაზებას პროდუქტის შეძენაზე. შეთანხმება ძალაში შედის კომპანიის წერილობით/ელ-ფოსტით დადასტურების ან ინვოისის გამოგზავნის მომენტიდან.
4.2. კომპანიას შეუძლია უარი თქვას შეკვეთაზე (მაგ., არასწორი ფასი/მარაგი, რისკების შეფასება), რის შესახებაც გაცნობებთ და საჭიროების შემთხვევაში სრულად დაგიბრუნებთ გადახდილ თანხას.

5. გადახდის პირობები

5.1. მიღებული მეთოდებია: საბანკო ბარათი, საბანკო გადარიცხვა, ნაღდი/კურიერთან გადახდა (თუ ხელმისაწვდომია).
5.2. გადახდის განხორციელება ნიშნავს ამ პირობებზე თანხმობას.
5.3. თანხის დაბრუნება ხდება იმავე არხით, რომლითაც შესრულდა გადახდა, თუ კანონით/დებულებით სხვა არ არის განსაზღვრული.

6. წინასწარი შეკვეთა (Pre‑Order)

6.1. წინასწარი შეკვეთისას საჭიროა არანაკლებ 20%‑იანი დეპოზიტი (თუ პროდუქტის გვერდზე სხვა არ არის მითითებული).
6.2. დეპოზიტი არაბრუნებადია, გარდა შემთხვევისა, როდესაც: (ა) კომპანია ტექნიკური/ლოგისტიკური მიზეზით ვერ უზრუნველყოფს მიწოდებას დასაპირის თარიღიდან 45 კალენდარულ დღეში; ან (ბ) პროდუქტი მოხსნილია წარმოებიდან. ასეთ შემთხვევაში თანხა ბრუნდება სრულად ან შესაძლებელია მისაწოდებელი იყოს ბალანსზე/საგiftsქარდად.
6.3. დარჩენილი თანხა უნდა გადაირიცხოს მიწოდებამდე ან ადგილზე გაცემამდე (როგორც ინვოისშია მითითებული).
6.4. მიწოდების სავარაუდო ვადები არის პროგნოზული და შეიძლება შეიცვალოს საბაჟო/ტრანსპორტირების მიზეზებით.

7. მიწოდება და საკუთრების გადაცემა

7.1. მიწოდება ხორციელდება საქართველოში მოქმედი კურიერული პარტნიორებით ან მაღაზიიდან გატანის საშუალებით.
7.2. რისკი და საკუთრება გადადის მომხმარებელზე პროდუქტის ჩაბარების/ხელმოწერისთანავე.
7.3. მიწოდებისას გთხოვთ დაათვალიეროთ შეფუთვა/პროდუქტი. ზედაპირული დაზიანება უნდა დაფიქსირდეს კურიერთან აქტით.

8. აწყობა (PDI), აკუმულატორი და გამოყენების უსაფრთხოება

8.1. ზოგი პროდუქტი მოითხოვს PDI‑ს/აწყობას, რომელიც შესაძლებელია იყოს ფასიანი სერვისი.
8.2. ელექტრო ტრანსპორტის ბატარეის დამუხტვა/შენახვა ხდება მწარმოებლის ინსტრუქციით. არასწორი გამოყენება შესაძლოა გახდეს გარანტიის შეჩერების საფუძველი.
8.3. პროდუქტები არ არის სათამაშო. არასრულწლოვანთა მიერ გამოყენება დასაშვებია მხოლოდ სრულწლოვანი პირის ზედამხედველობით და დამცავი ეკიპირებით.
8.4. ზოგ მოდელს აქვს მხოლოდ ოფროუდ დანიშნულება. მომხმარებელი თავად ვალდებულია გაარკვიოს რეგისტრაციისა და საგზაო მოძრაობის მოთხოვნები.

9. საგარანტიო პირობები

9.1. გარანტია მოქმედებს მწარმოებლის დებულებებითა და პროდუქტის გვერდზე მითითებული ვადებით. ჩვეული ცვეთადი ნაწილები (ბორბალი/ბალიშები/დამბალანსებლები და სხვ.) გარანტიით არ ფარავდება, თუ სხვა არ არის მითითებული.
9.2. გარანტიის აქტივაციისთვის საჭიროა ქვითარი/ინვოისი და დეფექტის ფოტოდადასტურება.
9.3. გარანტია ვერ ვრცელდება: (ა) არასწორ აწყობასა/მომსახურებაზე, (ბ) გაუფრთხილებელ გამოყენებაზე, (გ) არაორიგინალი ნაწილების მონტაჟზე, (დ) მოდიფიკაციაზე მწარმოებლის მითითებების გარეშე, (ე) წყლით/ქიმიკატებით მიყენებულ დაზიანებაზე.

10. დაბრუნება და გაცვლა

10.1. ონლაინ შეძენილ, გამოუყენებელ და კომერციული სახის შენარჩუნებულ პროდუქტზე შეგიძლიათ მოითხოვოთ დაბრუნება/გაცვლა 15 კალენდარული დღის განმავლობაში მიწოდებიდან.
10.2. დაბრუნების პროცესის დასაწყებად დაგვიკავშირდით. პროდუქტი უნდა დაბრუნდეს სრული კომპლექტაციითა და ფაბრიკული შეფუთვით.
10.3. ტრანსპორტირების ხარჯები დაბრუნებისას, როგორც წესი, მომხმარებლის მხრიდან იფარება, გარდა DOA/დეფექტის შემთხვევისა.
10.4. მომსახურებები (PDI, მიტანა, მონტაჟი) არ ბრუნდება, თუ მომსახურება უკვე შესრულებულია.
10.5. ინდივიდუალურად კონფიგურირებადი/სპეციალური შეკვეთები შეიძლება არ ექვემდებარებოდეს დაბრუნებას, თუ დეფექტი არ დადასტურდა.

11. პასუხისმგებლობის შეზღუდვა

11.1. კომპანია არ აგებს პასუხს არაპირდაპირ ზარალზე (გამოკიდებული სარგებლის დაკარგვა, მონაცემთა დაკარგვა და ა.შ.).
11.2. კომპანიის მთლიანი პასუხისმგებლობა არ უნდა აჭარბებდეს მომხმარებლის მიერ კონკრეტულ გარიგებაზე გადახდილ თანხას.
11.3. არაფრით გამოირიცხება პასუხისმგებლობა, რომელიც კანონით არ ექვემდებარება გამორიცხვას.

12. მომხმარებლის ვალდებულებები

12.1. გამოიყენეთ პროდუქტი მწარმოებლის ინსტრუქციების შესაბამისად.
12.2. უზრუნველყავით არასრულწლოვანთა უსაფრთხოება.
12.3. ნუ განათავსებთ ვებგვერდზე უკანონო/დამაზიანებელ კონტენტს (მომხმარებლის გამოხმაურებები, ფოტოები და ა.შ.).

13. ინტელექტუალური საკუთრება და მომხმარებლის კონტენტი

13.1. ვებგვერდზე განთავსებული ტექსტი, ვიზუალი, ლოგოები და პროგრამული კოდი ეკუთვნის კომპანიას ან მისი ლიცენზიატებს.
13.2. მომხმარებლის მიერ ატვირთულ მასალაზე კომპანია იღებს უფლებას გამოიყენოს მარკეტინგულ მიზნებისთვის (აუცილებელია თქვენი თანხმობა/კონფიდენციალურობის პოლიტიკის პირობები).

14. აქციები, კუპონები და ლოიალურობა

14.1. თითოეული აქცია/კუპონი ექვემდებარება სპეციალურ პირობებს.
14.2. კუპონები არ ჯამდება, თუ სხვაგვარად არ არის მითითებული.
14.3. საჩუქარი/ბონუსი შეიძლება შეიცვალოს ეკვივალენტური ღირებულების ალტერნატივით.

15. თაღლითობის პრევენცია და რისკის კონტროლი

15.1. კომპანიას შეუძლია მოითხოვოს დამატებითი იდენტიფიკაცია/დოკუმენტი თაღლითობის პრევენციისთვის.
15.2. საეჭვო შეკვეთები შეიძლება იყოს გაუქმებული თანხის სრული დაბრუნებით.

16. კონფიდენციალურობა

თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავება ხდება კონფიდენციალურობის პოლიტიკისშესაბამისად. გთხოვთ, გაეცნოთ დოკუმენტს: [Privacy Policy].

17. ძალისმიერი გარემოებები (Force Majeure)

კომპანია თავისუფლდება ვალდებულებების დარღვევის პასუხისმგებლობისაგან ფორს-მაჟორის შემთხვევებში (სტიქიური უბედურება, ომი, забლოკილი საზღვრები, საბაჟო შეზღუდვები, ეპიდემია და სხვ.).

18. სამართალი და დავის გადაწყვეტა

18.1. ეს პირობები რეგულირდება საქართველოს კანონმდებლობით.
18.2. დავები, პირველ რიგში, წყდება მოლაპარაკებით. შეთანხმების ვერ მიღწევის შემთხვევაში, დავა განიხილება საქართველოს სასამართლოებში, იურისდიქცია — თბილისის საქალაქო სასამართლო (თუ სავალდებულო ნორმით სხვა არ არის განსაზღვრული).

19. ცვლილებები პირობებში

19.1. კომპანიას უფლება აქვს შეცვალოს პირობები. განახლებული ვერსია ძალაში შევა ვებგვერდზე გამოქვეყნებისთანავე.
19.2. მნიშვნელოვანი ცვლილებების შემთხვევაში მომხმარებლებს მივაწვდით შესაბამის ცნობას (ელ-ფოსტით/ბანერით).

20. საკონტაქტო ინფორმაცია

ნებისმიერი შეკითხვისთვის დაგვიკავშირდით:
ელ-ფოსტა: info@zava.ge
ტელ.: +995 555 37 36 67
მისამართი: თბილისი, ონიაშვილის ქუჩა, №68, 160

მაღაზია
ძიება
ანგარიში
2 სასურველი
8 კალათა
საყიდლების კალათა

Address: 1234 Fashion Street, Suite 567,
New York, NY 10001
Email: info@fashionshop.com
Phone: (212) 555-1234